miercuri, 17 martie 2010

PILDA BOGATULUI CARUIA I A RODIT TARINA

„Omule", i-a răspuns Isus, „cine M-a pus pe Mine judecător sau

împărţitor peste voi?"

Apoi le-a zis: „Vedeţi şi păziţi-vă de orice fel de lăcomie de bani; căci viaţa cuiva nu stă în belşugul avuţiei lui."

Şi le-a spus pilda aceasta: „Ţarina unui om bogat rodise mult.

17 Şi el se gândea în sine, şi zicea: „Ce voi face? Fiindcă nu mai am loc
unde să-mi strâng roadele."

18 „Iată", a zis el, „ce voi face: îmi voi strica grânarele, şi voi zidi altele
mai mari; acolo voi strânge toate roadele şi toate bunătăţile mele;

19 şi voi zice sufletului meu: „Suflete, ai multe bunătăţi strânse pentru
mulţi ani; odihneşte-te, mănâncă, bea şi veseleşte-te!"

20 Dar Dumnezeu i-a zis: „Nebunule! Chiar în noaptea aceasta ţi se va
cere înapoi sufletul; şi lucrurile, pe care le-ai pregătit, ale cui vor fi?"

21 Tot aşa este şi cu cel ce îşi adună comori pentru el, şi nu se
îmbogăţeşte faţă de Dumnezeu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu