duminică, 4 aprilie 2010

PILDA CELOR POFTITI LA CINA

15 Unul din cei ce şedeau la masă cu El, când a auzit aceste vorbe, I-a
zis; „Ferice de acela care va prânzi în împărăţia lui Dumnezeu!"

16 Şi Isus i-a răspuns: „Un om a dat o cină mare, şi a poftit pe mulţi.

17 La ceasul cinei, a trimis pe robul său să spună celor poftiţi: „Veniţi,
căci iată că toate sunt gata."

18 Dar toţi, parcă fuseseră vorbiţi, au început să se dezvinovăţească. Cel
dintâi i-a zis: „Am cumpărat un ogor, şi trebuie să mă duc să-1 văd;
rogu-te să mă ierţi."

Un altul a zis: „Am cumpărat cinci perechi de boi şi mă duc să-i încerc: iartă-mă, te rog."

Un altul a zis: „Tocmai acum m-am însurat, şi de aceea nu pot veni."

Când s-a întors robul, a spus stăpânului său aceste lucruri. Atunci stăpânul casei s-a mâniat, şi a zis robului său: „Du-te degrabă în pieţele |i uliţele cetăţii, şi adu aici pe cei săraci, ciungi, orbi şi şchiopi."

La urmă, robul a zis: „Stăpâne, s-a făcut cum ai poruncit, şi tot mai

este loc."

23

Şi stăpânul a zis robului: „Ieşi la drumuri şi la garduri, şi pe cei ce-i vei găsi, sileşte-i să intre, ca să mi se umple casa.

Căci vă spun că nici unul din cei poftiţi, nu va gusta din cina mea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu