miercuri, 28 aprilie 2010

TANARUL BOGAT

18 Un fruntaş a întrebat pe Isus: „Bunule învăţător, ce trebuie să fac ca
să moştenesc viaţa vecinică?"

19 „Pentruce Mă numeşti bun?" i-a răspuns Isus. „Nimeni nu este bun
decât Unul singur: Dumnezeu.

20 Ştii poruncile: „Să nu preacurveşti; să nu ucizi; să nu furi; să nu faci
o mărturisire mincinoasă; să cinsteşti pe tatăl tău şi pe mama ta."

21 „Toate aceste lucruri," I-a zis el, „le-am păzit din tinereţea mea."

22 Când a auzit Isus aceste vorbe, i-a zis:„îţi mai lipseşte un lucru: vinde
tot ce ai, împarte la săraci, şi vei avea o comoară în ceruri. Apoi, vino şi
urmează-Mă."

23 Când a auzit el aceste cuvinte, s-a întristat de tot; căci era foarte bogat.

24 Isus a văzut că s-a întristat de tot, şi a zis: „Cât de anevoie vor intra în
împărăţia lui Dumnezeu cei ce au avuţii!

25 Fiindcă mai lesne este să treacă o cămilă prin urechea acului, decât să
intre un om bogat în împărăţia lui Dumnezeu."

26 Cei ce-L ascultau, au zis: „Atunci cine poate fi mântuit?"

27 Isus a răspuns: „Ce este cu neputinţă la oameni, este cu putinţă la
Dumnezeu."

Atunci Petru a zis: „Iată că noi am lăsat totul, şi Te-am urmat."

29 • t

Şi Isus le-a zis: „Adevărat vă spun că nu este nimeni, care să-şi fi lăsat casa, sau nevasta, sau fraţii, sau părinţii, sau copiii, pentru împărăţia lui Dumnezeu şi să nu primească mult mai mult în veacul acesta de acum, iar în veacul viitor, viaţa vecinică."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu