vineri, 30 aprilie 2010

PILDA JUDECATORULUI NEDREPT

1 Isus le-a spus o pildă, ca să le arate că trebuie să se roage necurmat, şi să nu se lase.

2 El le-a zis: „într-o cetate era un judecător, care de Dumnezeu nu se temea şi de oameni nu se ruşina.

3 în cetatea aceea era şi o văduvă, care venea des la el, şi-i zicea: „Fă-mi dreptate în cearta cu pârâşul meu."

4 Multă vreme n-a voit să-i facă dreptate. Dar în urmă, şi-a zis: „Măcar că de Dumnezeu nu mă tem şi de oameni nu mă ruşinez,

5 totuşi, pentru că văduva aceasta mă tot necăjeşte, îi voi face dreptate ca să nu tot

vină să-mi bată capul."

6 Domnul a adăugat: „Auziţi ce zice judecătorul nedrept?

7 Şi Dumnezeu nu va face dreptate aleşilor Lui, care strigă zi şi noapte către El, măcar că zăboveşte faţă de ei?

8 Vă spun că le va face dreptate în curând. Dar când va veni Fiul omului, va găsi El credinţă pe pământ?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu