joi, 20 mai 2010

PRAZNUIREA PASTELOR

7 Ziua praznicului Azimilor, în care trebuiau jertfite Pastele, a venit.

8 Şi Isus a trimis pe Petru şi pe Ioan, şi le-a zis: „Duceţi-vă de nregătiţi-ne Pastele, ca să mâncăm."

„Unde voieşti să pregătim?" L-au întrebat ei.

El le-a răspuns: „Iată, când veţi intra în cetate, vă va ieşi înainte un om, ducând un ulcior cu apă; mergeţi după el în casa în care va intra,

şi spuneţi stăpânului casei: „învăţătorul îţi zice: Unde este odaia pentru oaspeţi, în care să mănânc Pastele cu ucenicii Mei?"

Şi are să vă arate o odae mare de sus, aşternută gata: acolo să pregătiţi Pastele."

14 Aau Plecat> Şi au găsit aşa cum le spusese El. Şi au pregătit Pastele. J5 Când a sosit ceasul, Isus a şezut la masă cu cei doisprezece apostoli.

El le-a zis: ,Am dorit mult să mănânc Pastele acestea cu voi înainte f| Patima Mea;

cac| vă spun, că de acum încolo, nu le voi mai mânca, până la «^Plinirea lor în împărăţia lui Dumnezeu."

91a luat un pahar, a mulţumit lui Dumnezeu, şi a zis: „Luaţi paharul 18esta> şi împărţiţi-1 între voi; Pentru că vă spun că nu voi mai bea de acum încolo din rodul viţei, 3 cand va veni împărăţia lui Dumnezeu."

19 Apoi a luat pâine; şi, după ce a mulţumit lui Dumnezeu, a frânt-o
le-a dat-o zicând: „Acesta este trupul Meu, care se dă pentru voi-'
faceţi lucrul acesta spre pomenirea Mea."

20 Tot astfel, după ce au mâncat, a luat paharul, şi li l-a dat, zicând
, Acest pahar este legământul cel nou, făcut în sângele Meu, care se vars*
pentru voi."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu