luni, 10 mai 2010

PUTEREA LUI ISUS

1 într-una din acele zile, când învăţa Isus norodul în Templu şi propovăduia Evanghelia, au venit deodată la El preoţii cei mai de seamă şi cărturarii, cu bătrânii,

2 şi I-au zis: „Spune-ne, cu ce putere faci Tu aceste lucruri, sau cine Ţi-a dat puterea aceasta?"

3 Drept răspuns, El le-a zis: „Am să vă pun şi Eu o întrebare. Spuneţi-Mi:

4 Botezul lui Ioan venea din cer sau de la oameni?"

5 Dar ei cugetau astfel între ei: „Dacă răspundem: „Din cer", va zice: „Atunci dece nu l-aţi crezut?"

Şi dacă răspundem: „De la oameni", tot norodul ne va ucide cu pietre căci este încredinţat că Ioan era un prooroc."

Atunci au răspuns că nu ştiu de unde venea botezul lui Ioan.

Şi Isus le-a zis: „Nici Eu n-am să vă spun cu ce putere fac aceste lucruri."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu